سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای موبایل و گوشی

15 بهترین برنامه اندرویدی سال 2019! (به روز شده سپتامبر 2019)

1 پارچه

قیمت: رایگان / 1.99 $

 

1Weather احتمالاً بهترین برنامه هواشناسی در آنجا است. این ویژگی دارای یک طراحی ساده و مسطح است که آب و هوای فعلی را پیش بینی می کند ، تا 12 هفته پیش بینی می کند ، یک رادار و آمار سرگرم کننده دیگر. در کنار آن ، شما مجموعه ای نسبتاً مناسب از ابزارکهای با قابلیت تنظیم و موارد استاندارد مانند اعلان های شدید هوا و رادار را بدست می آورید تا بتوانید طوفان ها را ببینید. شاید بهترین ویژگی آن طراحی حداقل آن باشد که فقط هوا را به شما نشان می دهد (و اگر می خواهید) واقعیت های سرگرم کننده است. نسخه رایگان دارای تمامی ویژگی ها است. هزینه 1.99 دلاری تبلیغات را حذف می کند. در غیر این صورت این دو نسخه به همین روش کار می کنند. بسیاری از آنها همچنین به احتمال زیاد از حقایق سرگرمی هوا نیز لذت خواهند برد. سایر برنامه های عالی هوا شامل Dark Sky ، Weather Underground و Today Weather است.

 

بارگیری در بازی GOOGLE!

 

تندرست

قیمت: 0.99 دلار

 

Bouncer انتخاب ما برای بهترین برنامه جدید Android از سال 2018 بود. این یک برنامه امنیتی با فرضیه منحصر به فرد است. برنامه به شما امکان می دهد مجوزهای موقت را به برنامه ها اعطا کنید. به عنوان مثال ، می توانید به فیس بوک اجازه دهید به مدت طولانی به مکان شما دسترسی پیدا کند تا در محلی پیدا کند و Bouncer پس از ترک فیس بوک ، مجوز را غیرفعال می کند. این یک روش عالی برای استفاده از تمام ویژگی های یک برنامه رسانه های اجتماعی بدون حفر کردن در تنظیمات شما برای غیرفعال کردن مجوزها یا دسترسی دائمی به اطلاعات شما است. این برنامه با قیمت 0.99 دلار اجرا می شود و باید روی اکثر برنامه ها (اگر نه همه) کار کند. شایعه شده است که این می تواند یک ویژگی Android Q باشد. اگر این واقعیت داشته باشد ، حتی Google حتی این برنامه را دوست دارد.

 

بارگیری در بازی GOOGLE!

Bouncer - بهترین برنامه های اندرویدی 2019

 

درایو گوگل

قیمت: رایگان / 1.99 دلار - 299.99 $ در هر ماه

 

Google Drive یک راه حل ذخیره سازی ابری در Android است که در آن همه کاربران جدید پس از ثبت نام ، 15 گیگابایت بصورت دائم دریافت می کنند. البته می توانید در صورت لزوم خرید بیشتری انجام دهید. آنچه گوگل درایو را بسیار خاص می کند مجموعه برنامه های Android است که به آن وصل شده اند. این موارد شامل Google Docs ، Google Sheets ، Google Slides ، Google Photos ، Gmail ، Google Calendar و Google Keep است. بین برنامه های دفتر ، برنامه Photos (که به پشتیبان گیری نامحدود از عکس و فیلم اجازه می دهد) و یادداشت ها را برای گرفتن توجه داشته باشید ، برنامه هایی را برای انجام هر کاری که باید از نظر بهره وری انجام دهید ، دارید. برخی از ویژگی های این برنامه ها شامل همکاری مستقیم ، ویژگی های اشتراک عمیق و سازگاری با اسناد Microsoft Office است. مایکروسافت آفیس با OneDrive و Office راه اندازی مشابهی دارد.

 

بارگیری در بازی GOOGLE!

Google Drive - بهترین برنامه های مطالعه Android

 

Google Maps و Waze

قیمت: رایگان

 

Google Maps تقریباً صحنه برنامه های ناوبری را در اختیار دارد و بهترین برنامه های Android تاکنون باقی مانده است. این به روزرسانی های مکرر و تقریبا هفتگی می رسد که به نظر می رسد فقط به لیست فوق العاده ای سخاوتمندانه از ویژگی های موجود می افزایند. گذشته از اصول اولیه ، Google Maps به شما امکان دسترسی به مکانهای دیدنی ، داده های راهنمایی و رانندگی ، مواردی مانند توقف استراحت یا پمپ بنزین را می دهد و حتی به شما امکان می دهد اکنون نقشه آفلاین داشته باشید (موقتاً albiet). اگر به تجربه Waze اضافه کنید ، که شامل ویژگی های خاص آن است ، و به برنامه ناوبری دیگری نیاز ندارید. همیشه. Google همچنین Waze را در اختیار دارد و آن را اداره می کند. منحصر به فرد و سرگرم کننده است از طریقی که Google Maps نیست و ما نیز آن را به شدت توصیه می کنیم.

 

بارگیری در بازی GOOGLE!

Google Maps - بهترین برنامه های اندرویدی

 

دستیار Google / Google Feed / Google Search

قیمت: رایگان

 

این یکی از برنامه های جدی قدرتمند است. همچنین در اکثر دستگاه های Android کار می کند. شما به راحتی برنامه را بارگیری کرده و سپس آن را فعال می کنید. از آنجا ، شما می توانید هر آنچه می خواهید بپرسید. همچنین از انواع دستورات پشتیبانی می کند. می توانید چراغ ها را کنترل کنید ، در مورد کنترل جمعیت سؤال کنید ، و حتی می تواند مشکلات ریاضی ساده را برای شما ایجاد کند. محصولات متنوعی مانند هدفون بلوتوث Bose QC II ، صفحه اصلی و Chromecast وجود دارد که این عملکرد را حتی بیشتر می کند. همچنین یک برنامه Google Assistant دوم برای کسانی که می خواهند یک نماد راه اندازی سریع در صفحه اصلی داشته باشند وجود دارد. هزینه سخت افزار هزینه دارد ، اما دستیار Google رایگان است. آمازون الکسا یکی دیگر از برنامه های عالی در این فضا است ، اما Google Android را به همان اندازه که دوست داریم پشتیبانی نمی کند.

منبع: androidauthority