سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای موبایل و گوشی

بازدید کامنتها در یوتیوب چگونه امکانپذیر است؟

YouTube دائما در حال تغییر و تکامل است. روزهایی که گذشته بیشتر تحت سلطه فیلم های خنده دار گربه و سگ در اسکیت بورد هستند. امروز YouTube همچنین محلی برای بازاریابان است.

روزانه بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو در YouTube تماشا می شود - این بیشتر از مجموع ویدیوی Netflix و Facebook است.

 

اما ، این 62… درصد مشاغل تجاری از Youtube به عنوان کانال ارسال پست محتوای ویدیویی استفاده می کنند - که دیوانه کننده است!

برای شما بسیار جذاب و دیوانه کننده است - زیرا وقتی YouTube به طور موثر استفاده می شود ، یک ابزار تجاری بسیار قدرتمند است. اما برای افزایش فروش خود ، باید بازدیدهای YouTube بیشتری را دریافت کنید.

 

در این مقاله ، شما 16 روش برای کسب بازدید بیشتر در YouTube ، ایجاد نام تجاری و افزایش فروش خود خواهید آموخت.

اما ابتدا ، بیایید سریع در مورد نحوه ساخت یک ویدیو در YouTube صحبت کنیم.


منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

 

نحوه ساخت فیلم در YouTube


ویدیوی خود را برنامه ریزی کنید
قبل از شروع ساخت فیلم برای YouTube ، باید برنامه ریزی کنید که می خواهید تولید کنید. با تشریح هر صحنه یا بخش از ویدیو ، یک صفحه داستان ایجاد کنید. درباره پیام رسانی که می خواهید برای مخاطب خود به تصویر بکشید ، فکر کنید و برنامه ریزی کنید که در آن ویدیو فراخوان برای عمل را در کجای فیلم قرار دهید. این مهم است زیرا شما به افرادی نیاز دارید که پس از تماشای فیلم بخواهند کاری انجام دهند.

 

متن خود را بنویسید


براساس برنامه ویدئویی خود ، شروع به نوشتن اسکریپت ویدیوی خود کنید. سعی کنید زبان را برای مخاطبان خود قابل تکرار و جذاب نگه دارید. اگر ویدیوی شما راهنمای مبتدیان است ، از اصطلاحات فنی زیاد استفاده نکنید. اگر در حال ساخت ویدئوی عمیق YouTube هستید ، برای جلب اعتماد بینندگان خود ، اصطلاحاتی را که مخصوص این صنعت است ، در آن قرار دهید. اگر استوری داور شما کوتاه است ، اسکریپت طولانی ایجاد نکنید زیرا به معنای طولانی بودن صفحه است که تجربه تماشای خوبی را ایجاد نمی کند.

لینکهای منبع:

https://canvas.uw.edu/eportfolios/62359/armoo/

 

https://blogs.umass.edu/pbharadia/phone-consultancy/

 

https://q.utoronto.ca/eportfolios/4570/applied_science_registration

 

صحنه خود را سازماندهی کنید


آیا ویدئوی شما متحرک ، زنده و یا در زمان واقعی خواهد بود؟ هنگام ساخت ویدیوی خود به چه نوع لوازم جانبی نیاز خواهید داشت تا پیروان YouTube در کل ویدیوی خود همچنان درگیر باشند؟ پاسخ به این س questionsالات مهم است زیرا به شما کمک می کند تا ویدیوی شما حرفه ای تر به نظر برسد. برای افزودن به پس زمینه فیلم ها و عکسهای کوچک خود ، در مارک تجاری سرمایه گذاری کنید تا ویدیوی شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

 

 

خودت رو آماده کن

 


اگر در این ویدئو بازی می کنید یا فقط آن را کارگردانی می کنید ، مهم است که آماده شوید و تمرین کنید تا واقعیت بدون دردسر از بین برود. شیطان در ساخت فیلم ویدئوی YouTube در جزئیات است ، بنابراین تمرین تمام مواردی را که می تواند هنگام عکسبرداری اشتباه رخ دهد ، به حساب می آورد.

 

فیلم خود را ویرایش کنید


پس از انجام چند بار استفاده از هر صحنه ، جادو شروع می شود - می توانید ویرایش ویدیوی خود را شروع کنید تا اشتباهات کوچک یا عناصر صحنه متناسب را حذف کنید. وقت خود را در اینجا بگذارید و بپرسید که آیا هر خط طبیعی به نظر می رسد یا خیر ، و خطوطی را که در کلیت ویدیو نیستند حذف کنید.

 

YouTube Video را بارگذاری کنید


در بستر یوتیوب ، می توانید فیلم خود را از جمله عنوان ، برچسب ها و توضیحات برای مخاطبان خود بارگذاری کنید. این موارد به مخاطبان شما کمک می کند تا ویدیوی شما را پیدا کنند. اگر قصد دارید بیش از یک ویدئو درباره یک موضوع خاص ایجاد کنید ، می توانید یک لیست پخش ایجاد کنید و آن را به این مورد اضافه کنید. در مورد افزودن کارت و زیرنویس به فیلم خود فکر کنید تا به کاربران کمک کنید تا به طور موثرتری در کانال شما حرکت کنند.

[نکته اضافی] به پخش زنده بپردازید
پس از ایجاد تجربه کافی در ساخت فیلم ، سعی نکنید مستقیم زندگی کنید و با مخاطبان خود صحبت کنید. در همان لحظه به س yourالات مخاطبان خود پاسخ دهید و بهترین تجربه مشاهده را به بینندگان خود ارائه دهید.

چگونه می توان در YouTube بازدید بیشتری داشت
اکنون بیایید مستقیماً به مشخصات بازدید بیشتر در YouTube بپردازیم.

 

1. محتوای جذاب ایجاد کنید


اگر فیلم های شما خوب نباشند مهم نیست که چند هک یا تبلیغ استفاده می کنید. بنابراین چگونه می توانید محتوای جذاب ایجاد کنید که بازدید بیشتری در YouTube داشته باشد؟ خوب ، یکی از بهترین راه ها ایجاد فیلم های "چگونه" است:

چگونه فیلم ها

به سادگی آنچه مشتریان ایده آل شما بیشتر می خواهند بدانند را شناسایی کنید و سپس فیلم هایی تهیه کنید که پاسخگوی نیازهای آنها باشد. آیا این کار می کند؟ شرط می بندی. Graham Cochrane ، خالق YouTube با تمرکز بر نحوه دستیابی به محتوای 34 میلیون بازدید در YouTube را جمع آوری کرد.

 

نحوه ویدئوهای YouTube

کوکران ایده های ویدیویی را در نظرات کانال های اجتماعی خود پیدا می کند. در صورت عدم موفقیت ، او از جامعه خود می پرسد که دوست دارند وی درباره چه چیزی فیلم بسازد.

ساده است ، درست است؟

کوکرین گفت ، "یک اتفاق شگفت انگیز رخ می دهد وقتی از مردم می پرسید که چه چیزهایی را لازم دارند و می خواهند ، و سپس می روی و برای آنها درست می کنی - آنها فکر می کنند ذهن آنها را می خوانی!" خط پایین: به طور مداوم محتوایی ایجاد کنید که مشکلات مشتری ایده آل شما را برطرف کند یا نیازهای او را برآورده کند. این راهی برای توسعه یک جامعه وفادار از طرفداران و دریافت بازدیدهای بیشتر در YouTube است.

2. بینندگان را به عضویت تشویق کنید
آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که "بهترین مشتریان جدید شما مشتریان قدیمی شما هستند"؟ به عبارت دیگر ، حفظ مشتری می تواند روشی قدرتمند برای رشد تجارت شما باشد. سلام

 

منابع مقاله:

https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/2706/before_marriage/

 

https://councils.clark.edu/eportfolios/5153/Small_Party/