سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای موبایل و گوشی

آموزش تعمیرات سخت افزاری تلفن های همراه

آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی برق

آموزش تعمیرات موبایل تهران مجتمع آموزشی برق یکی از دوره های معروف و محبوب این آموزشگاه می باشد. در این دوره کارآموز ضمن یادگیری اصول اولیه تعمیر گوشی های تلفن همراه، انواع مسائل سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ها را خواهد آموخت. ما نیازهای آموزشی را بر اساس نیاز بازار و نیاز مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه آماده نموده ایم.

آموزش تعمیرات سخت افزاری تلفن های همراه

نیازهای سخت افزاری عمدتاً آن دسته نیازهایی هستند که برای موبایل مصرف کننده در پی یک حادثه غیر قابل پیش بینی پیش می آید و جزو نیازهای مهم خریدار می باشد. آب رفتن داخل موبایل در اثر بی احتیاطی، شکسته شدن ال سی دی موبایل، کار نکردن تاچ گوشی بعد از برخورد با زمین، شارژ نکردن موبایل، خرابی پخش صدا و ... همگی مشکلاتی هستند که مصرف کنندگان دچار آن ها خواهند شد. بنابراین یک تعمیرکار خوب باید با تعمیر سریع و راحت سخت افزاری موبایل کاملاً آشنا باشد

 

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

 

گاهی قفل گوشی باز نمی شود،گاهی الگوی باز کردن قفل موبایل فراموش می شود، گاهی تلفن همراه ما در جایی مفقود می شود و پیدا کردن آن از طریق اینترنت برایمان بسیار دشوار است و یا اصلاً گاهی هیچ حادثه ای  رخ نداده و مصرف کننده تنها با آپدیت سیستم عامل خود دچار اشکال در کار کردن با برخی از نرم افزارهای نصب شده روی گوشی موبایل خود شده است. این ایرادات و برخی از این قبیل ایرادات نرم افزاری برای موبایل هر فردی ممکن است پیش بیاید، در این مواقع باز هم تعمیرکاران اولویت طرف مشورت مصرف کنندگان موبایل هستند. پس در دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل فرد با کلیه مفاهیم نرم افزاری آشنا می شود و در ادامه با تجربه کردن بیشتر در فضای کار تعمیرات موبایل، اطلاعات فنی و کاربردی خود را اضافه تر خواهد کرد.